16 februari 2010

Ny tid!

Här går det undan!

Nu har de ringt från Lund igen. De lyckades vaska fram en ny tid till mig till på torsdag förmiddag kl10 (så då får jag gå upp kl 5 om jag ska äta frukost innan). Frågade om de skulle kunna ha resultatet klart innan måndag, med tanke på operationen, och det verkade inte vara några problem.
Fick också koll på att alltihop kommer att ta 2-3h, så vid 13-tiden ska jag kunna gå därifrån.

Otroligt skönt att få en ny tid. Ovissheten tar på krafterna.
Jag skickade Håkan till jobbet innan och nu ska jag se till att njuta av en ledig dag. Städa, sy gardiner, sätta in foton... eller kanske bara ta en skön promenad och sen lata mig?

5 kommentarer:

  1. Underbart! Härligt att det vände så snabbt. Gör något roligt idag! Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att de kunde fixa ny tid....
    Hoppas att du kunde njuta av idn oväntade lediga dg.

    KRAM // Cecilia

    SvaraRadera
  3. Vilken berg och dalbana du (ni) åker! Men vad skönt att du åtminstone fick en ny tid. Ovissheten är tärande! Jag är med dig (er). STORA och MÅNGA kramar från Mathilda

    SvaraRadera
  4. Hoppas, hoppas att allt går bra idag och att det inte görs fler av/ombokningar!!!

    Kramar, Gunilla

    SvaraRadera
  5. Sjukvården är också sjuk !
    Jag vet för att jag jobbar där .

    Allt gott till er , bara varma tankar ...
    Hälsa till Jan och Gun-britt .

    Kram
    Charlotta

    SvaraRadera