10 februari 2010

Mailadress

Flera av er som läser har sagt att ni inte vill skriva kommentarer till inläggen då ni inte vill att alla ska kunna läsa. Kanske känns det inte heller som rätt tillfälle att ringa.

Här kommer i alla fall min mailadress som jag lovat, så får ni som hellre vill det, maila hem till mig.

ulrika.hemmestorp@gmail.com

Jag blir, som jag sagt tidigare, jätteglad för alla kommentarer, mail, sms, telefonsamtal mm som kommer. Jätteskönt att veta att så många tänker på oss.

Och, var inte rädd att ringa. Om jag mår bra pratar jag gärna en stund i telefon (dock försöker vi skona barnen från det mesta sjukdomspratet). Orkar jag inte prata så låter jag helt enkelt bli att svara.

2 kommentarer:

  1. Hej! Som vanligt tänker du på oss andra också. Du är fantastisk Ulrika! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika,
    Jag har följt din blog ett tag, fick adressen av mamma som ju har nöjet att få träffa Rolf med jämna mellanrum. Så mycket tufft du och din familj måste ta er igenom. Förstår att väntan och ovissheten är jobbig. Det är också frustrerande när man jobbar inom vården, man önskar alla undersökningar osv kunde ske meddetsamma.
    Rasmus frågade idag om han fick låna min ring. Till vadå, frågade jag. "Jag ska bara hänga den på en penna och flytta den med tankarna", blev svaret, det hade han lärt på dagis. Han har inte fått prova än men det gäller ju att tro på det! Om han har sådana tankekrafter måste det väl komma från mig!? jag ska i alla fall skicka alla positiva tankar till dig inför nästa vecka. Sköt om dig. Kram Frida

    SvaraRadera