16 februari 2010

Frustrerad...

...är jag nu!

Har sovit gott hela natten, fram till klockan 6 då jag var uppe och åt lite frukost. Sen sov jag lite sämre. Steg upp kl 9, duschade och var i stort sett färdig att åka när telefonen ringde.

Det var en sköterska i Lund som meddelade att CT-PET-undersökningen var inställd idag. Ämnet de injicerar under undersökningen produceras tydligen varje morgon och idag hade det inte fungerat.

Jag berättade för henne om min operationstid nästa vecka och hon sa att det nog skulle gå att fixa, men idag blev det inget.

Vad gör vi nu? En hel dag ledig, utan planer, barnen är hos farmor och farfar. Skulle kunna vara hur mysigt som helst, men just nu känner jag mig bara frustrerad, frustrerad, frustrerad.

1 kommentar:

  1. Hej, jag känner din frustration. Först gå o vänta på något och sen få ett inställt besked i sent läge. Usch. Hoppas att du kan komma på något att göra som du tycker om. Kram Anita

    SvaraRadera