9 januari 2010

Tack!!!!

Tack alla ni som ringt, skickat sms, mail och på annat sätt visat att ni tänker på oss.
Det känns jättebra att veta att vi har så många goda vänner runt omkring oss just nu.

Jag känner mig fortfarande trött och är öm runt såret. (Konstigt vore det väl annars.) Men jag klarade mig utan de starkare värktabletterna i natt. Räckte bra med panodil.
Läkaren poängterade att jag inte fick några restriktioner vad gäller rörelser, så länge de inte var alltför häftiga. (Hon kunde väl i alla fall ha sagt att jag inte fick dammsuga och tömma diskmaskinen på 8 veckor.) Så idag ska vi ut och åka pulka! Nåja, jag ska inte åka, bara titta när mina tre killar åker, men det kan väl inte skada att få lite frisk luft?

2 kommentarer:

  1. Du är stark!!

    Kram, Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Olle,
    Jag fick för mig att det var idag som du skulle in på operation. Hade tänkt ringa igår kväll, men jag tänkte att det kanske var bäst att låta bli kvällen före...
    Jag låg vaken till 02.30 och tänkte på dig - försökte skicka mina tankar till dig via telepati - tänkte att du säkert låg vaken och oroade dig. Så visar det sig att det var i fredags du opererades. Jag hade en sömnlös natt helt i onödan! - om jag nu får gnälla! :-)
    Ska göra ett försök att ringa ikväll (om du har lust att prata), när barnen somnat. Har du också märkt att man blir väldigt attraktiv så fort man man pratar i telefon, barnen hänger efter en fast man försöker fly från det ena rummet till det andra och de har mycket viktiga saker de måste få tala om just precis nu!
    Ha det Olle! Du är bäst!

    Kram, Helena F

    SvaraRadera