1 januari 2011

1.1.11

Som den siffernörd jag är var jag bara tvungen att skriva dagens datum i rubriken..

Nytt år, nya möjligheter...
Varför säger man inte så varje dag?
Ny dag, nya möjligheter..

Nu ska vi alla lägga allt skit som varit, bakom oss tillsammans med det gamla året. Det enda vi ska ta med oss är de vackra minnena, dem ska vi spara i våra hjärtan.

Själv mår jag ok. Jag mår bättre i magen.
Men jag har haft ont. Ont så det svartnade för ögonen. Ont så jag trodde att jag skulle kräkas av smärta. Ont - i nacken och axeln.
Men nu är det lite bättre. Lite massage, en lång varm dusch och ett riktigt starkt hästliniment så känns det bättre.
Vill inte ta smärtstillande för axlarna utan vill kunna känna hur pass ont det gör i magen - och faktiskt, jag har inte behövt stoppa i mig något sedan kl 6 i morse. Det måste betyda att jag är på rätt väg!

Nu ska jag bylta på mig lite kläder och ge mig ut en runda. Läkaren sa ju att jag skulle kunna sporta alla sporter dagen efter operationen. Jag tänkte bara ta en liten, kort promenad. Känna frisk luft, känna friheten. Längta efter en långpromenad i skogen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar