4 september 2010

Synd om mig!

Nu är det synd om mig, oj oj!
Jag är förkyld, ordentligt förkyld. Tur att jag inte är man för då hade jag nog varit helt däckad.

Men vad är en förkylning? Förutom rinnande näsa, ont i halsen och ett tungt huvud? Mycket irriterande och tröttande, men helt ofarlig. För de flesta personer åtminstone, inklusive mig.

Barnen är också dunderförkylda, så vår utflykt till morfar i morgon för att umgås och även passa på att bada och låna tvättmaskin ställer vi in. Behöver ju inte smitta fler än nödvändigt. Umgås kan vi göra en annan dag, men Eriks rena byxor är slut så antingen får vi köpa nya byxor eller låna tvättmaskin hos nån annan.
Hej alla grannar, nu kommer vi!

1 kommentar:

  1. Har inte läst din blogg på länge... men välkomna när som helst! Vi har tvättmaskin, torktumlare, dusch och en hel del i frysen som snabbt kan fixas till!
    Många kramar till Er alla!
    Gunilla i Gladsax

    SvaraRadera