7 oktober 2011

Fredag kväll

Räkorna uppätna, vinglaset tömt. Fredag kväll. Barnen väntar på popcorn, snart börjar Idol.

Jag gör vad jag kan för att glömma kallelsen som kom igår. Kallelsen till återbesöket då jag ska få reda på vad CT-PET undersökningen visade. På tisdag är det dags. Tisdag eftermiddag.

Men först är det helg, en helg då jag ska ha trevligt. I morgon blir det Nallekonsert i Malmö med familjen. Kanske en middag på stan? På söndag ska vi ut i knytteskogen. Träffa ett gäng underbara knyttar i 4-års-åldern. Härligt!

Så, trevlig helg på er allihop!
Jag ska göra allt jag kan för att ha trevligt och utnyttja min förmåga till förträngning. Återbesöket tar vi sen...

2 kommentarer:

  1. hei på deg- hopps du klrar av att njuta !! Programmetdu har lagt upp låter iallafall trevlig !! Jag ska oxå njuta av helgen !! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi hållar alla tummar vi har (och några lånade...) att återbesöket går bra i morgon!

    Många stora kramar Anna C

    SvaraRadera