7 april 2010

Vardag igen?

Påsken är förbi och vårt påsklov likaså.

Idag har jag varit i Lund för lite "rehab-träning". Behöver jobba upp rörelseförmågan i armen och skaffa mig lite muskler (inte bara i armen). Just träning har inte varit en högprioriterad aktivitet de senaste månaderna, jag har haft nog med att "hålla näsan över vattenytan".

I morgon är det dags att börja jobba igen. Ska få gå som elev några pass innan jag får jobba på riktigt. Sen hoppas jag att jag kan ta mig tillbaka in i en någorlunda vanlig vardag igen.

Det känns ändå som om marken under mina fötter slutat skaka och stabiliserats lite nu. Hoppas att det får förbli så här ett tag. Vill inte ha fler jordbävningar med påföljande krascher. Men det är klart, några mindre efterskalv kanske inte helt går att undvika...

4 kommentarer:

  1. *heja, heja, heja* =) kram //Linda

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till jobb vännen.
    Hoppas vi ses i morgon, jag är i simulatorn hela fm.
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  3. Hej. Vad kul att allt har lugnat ner sig nu. Vi är så glada för dig och din familj. Många kramar från Mary-Leydy och Helene.

    SvaraRadera
  4. Du är stark, Ulrika - glöm aldrig det!!
    Många kramar, Gunilla

    SvaraRadera